Aj mestá majú značku: Unikátne expertné podujatie o reputácii mesta s podporou ZMOS už 4. júna 2024 v Bratislave
Bratislava – 15. mája 2024 – Združenie miest a obcí Slovenska si uvedomuje význam manažovania dobrého mena mesta, a preto je partnerom expertného medzinárodného podujatia COMPETITIVE IDENTITY – Image building for trade, tourism, talent and investment, ktorého protagonistami sú prof. Simon Anholt a Dr. Robert Govers, ktorí patria do špičkovej svetovej ligy v téme imidžu miesta. „Časy, v ktorých sa za branding miesta považovala práca s logom a grafickým dizajnom zrejme na Slovensku skončia. Nové logo mesta nemá žiaden priamy súvis s tým, ako pozitívne, či negatívne ho vníma napríklad zahraničný turista alebo investor. Toto podujatie prináša znalosti akumulované za posledných 30 rokov a to vo svetovom meradle. Pre tých primátorov a starostov, ktorí chcú dramaticky meniť vnímanie svojho mesta je neopakovateľnou príležitosťou sa oboznámiť s pozoruhodnými poznatkami, ktoré obaja protagonisti načerpali za posledné tri dekády,“ skonštatoval predseda ZMOS Jozef Božík. Nad týmto podujatím prevzalo záštitu Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky. ZMOS vyjednal pre svojich členov špeciálnu cenu na vstupenku na podujatie a to 399 eur (bežná cena je 699 eur). V prípade záujmu prosím kontaktujte emailom p. Dušana Bugáňa na dusan@brandslovensko30.sk, alebo telefonicky na +421 902 920 770. Podujatie sa uskutoční v historickej budove NR SR v Bratislave, 4. júna 2024 a bude tlmočené do slovenského jazyka. Je vhodné predovšetkým pre vedenia magistrátov, ale rovnako pre odborníkov na marketing, cestovný ruch, tvorbu ponuky pre zahraničných investorov a podobne. Program podujatia: 1. Ranný blok: Keynote prednášky: Konkurenčná identita (Simon Anholt)Nový brand management pre národy, mestá a regióny. Ako môže byť národná a občianska identita užitočným základom na budovanie medzinárodnej angažovanosti a lepšieho imidžu. Manažment značky a marketing (Robert Govers)Existuje veľa nejasností, pokiaľ ide o to, ako sa koncepty značky a marketingu aplikujú na miesta. Robert Govers poskytne detailný úvod do rôznych konceptov a ich praktických dôsledkov. 2. popoludňajší blok: Prípadové štúdie (Simon Anholt a Robert Govers):Počas viac ako dvadsiatich rokov prof. Anholt a Dr. Govers radili, podporovali a školili vlády vo viac ako 70 krajinách, mestách a regiónoch. Mnohé z týchto prípadových štúdií priniesli užitočné poznatky, ktoré budeme v tejto sekcii zdieľať.Medzi príklady patria Holandsko, Rakúsko, Mexiko a ďalšie. Panelová diskusia so Simonom Anholtom a Robertom Goversom a vybranými osobnosťami vlády, cestovného ruchu, priemyslu, exportných spoločností atď.Ako je na tom Slovensko a jeho susedia z pohľadu imidžu značky? Čo sa dá zlepšiť a ako? Záverečný prejav Simona Anholta a Roberta GoversaSimon Anholt a Robert Govers zhrnú a predstavia hlavné myšlienky dňa. Všetky informácie nájdete na internetovej stránke podujatia. Tejto téme sme sa venovali aj v článku ZMOS je pripravený byť ambasádorom myšlienok posúvajúcich Slovensko dopredu
Automaticky prebrané zo zdroja: https://www.zmos.sk/oznamy/aj-mesta-maju-znacku–unikatne-expertne-podujatie-o-reputacii-mesta-s-podporou-zmos-uz-4–juna-2024-v-bratislave.html.