Predajca obuvi CCC v prvom kvartáli viac ako strojnásobil hrubý prevádzkový zisk
Poľský predajca obuvi CCC v prvom štvrťroku zvýšil hrubý prevádzkový zisk na 304 miliónov zlotých, čo je medziročný nárast o 244 percent. Spoločnosť, ktorá od roku 2004 pôsobí aj v Česku, to dnes uviedla na svojom webe. Hospodárenie sa podľa oznámenia firmy zlepšilo vo všetkých jej obchodných činnostiach.
Tržby v období od februára do apríla medziročne vzrástli o deväť percent na 2,26 miliardy zlotých. Prispela k tomu ako najnovšia firemná značka, reťazec HalfPrice, tak aj rovnomenná značka CCC.
Skupina znižuje náklady, aby zmiernila zadlženie. Uviedla, že náklady vo štvrťroku klesli o percento, zatiaľ čo predajná plocha sa o sedem percent zvýšila.
“Prvý štvrťrok nebolo závodom o tržby, ale o ziskovosť, ktorá je pre nás prioritou,” uviedol generálny riaditeľ Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladateľom a najväčším akcionárom podniku, pod ktorý spadajú okrem iného internetové obchody e-obuv.cz a DeeZee a módna značka Modivo.
Automaticky prebrané zo zdroja: https://hn24.hnonline.sk/hn24/96148481-predajca-obuvi-ccc-v-prvom-kvartali-viac-ako-strojnasobil-hruby-prevadzkovy-zisk.