Z domova
Byť dobrým operátorom Call Centra nie je náhoda. Zatiaľ sa nenašiel chatbot, ktorý by ho dokázal uspokojivo nahradiť
„V Call Centre sme v centre diania. Väčšinou sme prvým kontaktom klienta a vieme vždy, čo sa deje, nech je kdekoľvek. Naši operátori sú poradcovia, ktorí poznajú odpovede na zdanlivo neriešiteľné problémy ľudí volajúcich do Call Centra. Za pár minút tak vyriešime podnet a klient je spokojný. Sme súčasťou budovania vzťahov s klientmi, naším prístupom vytvárame priateľský imidž […]
The post Byť dobrým operátorom Call Centra nie je náhoda. Zatiaľ sa nenašiel chatbot, ktorý by ho dokázal uspokojivo nahradiť appeared first on BBonline.sk.
Automaticky prebrané zo zdroja: https://bbonline.sk/byt-dobrym-operatorom-call-centra-nie-je-nahoda-zatial-sa-nenasiel-chatbot-ktory-by-ho-dokazal-uspokojivo-nahradit/.